Hogyan építs márkát? | képzés

a különbség, márka, márkaépítés, Nexon, tömeg, egyediség, emberi arc, egyformaság, apácák, visszanéz, amf, a másik fele

¿Mi a márka? ¿Mit kezdjünk vele? ¿Miért kell foglalkoznunk vele?

Példák, történetek, gondolatok.

A William Wrigley-nek tulajdonított mondás szerint: „A reklámra fordított költségek egyik fele ablakon kidobott pénz…”

Fókuszálj a másik felére.

A jól működő, erős márkák hosszú évtizedeken keresztül képesek vonzóak maradni. Ha te is kíváncsi vagy arra, hogyan érik ezt el, tarts velem!

AMF Kreatív Stúdió | Ugyanazt, jobban.
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.